دانلود بازی Hitman: Sniper Challenge برای PC دانلود بازی Hitman: Sniper Challenge برای PC
وبسایتی برای دانلود انواع بازی کامپیتری
تاریخ : یک شنبه 7 شهريور 1391
نویسنده : پوریا

 

Hitman: Sniper Challenge یک بازی بسیار سریع است ، نکته جالب اینجاست که در Sniper Challenge هیچ گونه توانایی حرکت کردن حتی به چپ و راست را هم نخواهید داشت . مامور ۴٧ در پشت بام یکی از ساختمان های شیکاگو قرار گرفته و تنها در زمان ١۵ دقیقه فرصت دارد تا محل را از وجود دشمنان پاک کرده و آن جا را تر ک کند. البته بازی به همین آسانی هم نیست و باید به مانند یک تک تیرانداز هوش و ذکاوت بسیار بالایی در کشتن اهداف داشته باشید. یک گلوله از دست رفته ، کشتن فردی در جلوی فردی دیگر یا یک اشتباه کافیست تا هدف مورد نظر از ترور خود خبر دار شده و با استفاده از هلکوپتر از محل فرار کند. در این جور مواقع تیراندازی بسیار مشکل تر از قبل شده و با توجه به هوش مصنوعی بسیار خوب و حیرت انگیز دشمنان تقریبا باید دیگر منتظر بازی مجدد شوید. صحبت از هوش مصنوعی شد بد ندیدیم تا نگاهی موشکافانه تر به این بخش داشته باشیم. عکس العمل ها و تغییر حالت های دشمنان بسیار طبیعی از کار در آمده است. مثلا اگر تیری اشتباه در نزدیکی آن ها شلیک کنید به سرعت تغییر حالت داده و موضع دفاعی خواهند گرفت. البته با توجه به این که هیچ کدام مکان مورد نظر شما را نخواهند فهمید اغلب سعی می کنند تا جایی امن برای خود پیدا کنند. قابلیت دیدن دشمنان حتی از پشت دیوار که درHitman: Absolution هم نمایشی از آن را دیده ایم در Sniper Challenge هم مورد استفاده قرار گرفته که توانسته به راحت تر شدن کار کمک شایانی کند.

 

| کرک فیکس بازی به صورت جداگانه به پست افزوده شد |

 

Hitman Sniper Challenge دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

 

 

به جرات می توان گفت که ایده های بسیار زیادی در بازی نهفته است. در حقیقت Hitman Sniper Challenge یک بازی بسیار سرگرم کننده و سریع می باشد که ممکن است بازی را بار ها و بارها برای راه های جدیدی در کشتن اهداف بدون هیچ گونه سر و صدایی تجربه کنید. نکته جالب این جاست که هر چقدر کشتن اهداف حرفه ای تر باشد امتیاز بیشتری به بازیباز تعلق خواهد گرفت. مثلا اگر دو دشمن را به صورت همزمان از پای در آورید دو برابر امتیاز معمول به بازیباز تعلق خواهد گرفت. با جمع آوری این امتیاز ها و رسیدن به حد تعیین شده بازیباز توانایی ارتقا اسلحه تک تیرانداز خود را دارا می باشد. از جمله این که می توان اندازه سایز اسلحه را بزرگتر یا سرعت گلوله ها و شدت کشنده بودن را بهتر از قبل کرد. همچنین بازیباز با جمع آوری این امتیاز ها قابلیت باز کردن اسلحه های بهتر را نیز دارا خواهد بود. مناظر و محیط های بازی طوری طراحی شده تا عناصر انهدام پذیر را هم شامل خود کند. این ویژگی با فایده هایی که دارد می تواند باعث کشته شدن دشمنان به طور غیر مستقیم شود. به عنوان مثال با تیراندازی به یک دستگاه بالابر بشکه ها بر سر هدف ریخته خواهند شد.

همان طور که مشاهده کردید Hitman: Sniper Challenge در زمینه گیم پلی با وجود تنها یک مرحله موارد بسیار جالبی را در خود جای داده است شاید بتوان تنها ایراد بازی را مدت زمان بسیار کوتاه آن دانست که حتی برای یک DLC هم زمان فوق العاده کمی محسوب می شود. همچنین سلاح هایی که درHitman: Sniper Challenge باز کنید به طور خودکار در Hitman: Absolution هم قابلیت استفاده را خواهد داشت. پس پیشنهاد می کنم که سیوهای بازی را تا زمان انتشار Hitman: Absolution پاک نکنید.

 

تصاویری از محیط بازی:

Hitman Sniper Challenge S2 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC Hitman Sniper Challenge S1 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

Hitman Sniper Challenge S4 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC Hitman Sniper Challenge S3 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

 

source دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC توضیحات: پس از دانلود با یک فایل ISO مواجه می شوید که می توانید با خود نرم افزار Winrar و یا برنامه هایی همچون Daemon Tools آن را اکسترک نمایید . پس از نصب ، کرک را به صورت جداگانه دانلود کنید و تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید.

 

caution دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

 

download دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC دانلود کرک نهایی SKIDROW به صورت جداگانه

download دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC دانلود کرک فیکس بازی (نسخه ی SKIDROW)

 



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: دانلود بازي Hitman Sniper Challenge , دانلود بازي Hitman Sniper Challenge براي PC , دانلود بازي هيتمن 2012 , دانلود بازي هيتمن 4 , دانلود بازي هيتمن اسنايپر , دانلود رايگان بازي Hitman Sniper Challenge , دانلود كرك SKIDROW بازي Hitman Sniper Challenge , دانلود كرك بازي Hitman Sniper Challenge , دانلود كرك تست شده Hitman Sniper Challenge , دانلود مستقيم بازي Hitman Sniper Challenge , دانلود نسخه اسكيدرو بازي Hitman Sniper Challenge , لينك پرسرعت دانلود بازي Hitman Sniper Challenge ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین مطالب

/
دانلودرایگان گیم های جدیدونقدآنهاد|دانلود انواع بازی کامپیتری